Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Same! Ik heb 54 mg (langwerkend) en had altijd Mylan, maar nu opeens centrafarm... Gelukkig heb ik nog wat Mylan over maar ben een beetje bang voor centrafarm haha. Heb jij veel bijwerkingen hiervan?"
"Same here! Had altijd sandoz of mylan maar nu opeens pharma"