Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, Ik ben nou al een tijdje aan het lezen hier en informatie aan het verzamelen maar ik ben nog niks tegen gekomen van/over mensen die daadwerkelijk helemaal gestopt zijn met de "bruin". En dan bedoel ik ook daadwerkelijk gestopt, dus geen vervanging enzo. Het zit namelijk zo dat een goede vriendin van mij al een beste tijd een relatie heeft met een "gebruiker". Een tijd geleden kreeg hij een implantaat en is dus inderdaad een tijd van de "bruin" afgeweest. Hij ging werken en hield het bij oxazepam maar langzaam begon het toch weer met "wit", basen en slikte hij naltroxan voor eventjes en nu zijn ze weer terug bij af en is hij alweer zodanig aan de "bruin" dat hij zich er niet eens meer toe kan zetten 5 dagen te stoppen zodat hij weer kan beginnen met de naltroxan. Is dit nou het begin van een eindeloze cirkel? Of is er een kleine kans dat het uiteindelijk toch goed kan komen. Tegen haar vertel ik steeds dat geduld een schone zaak is tot op zekere hoogte maar als ik dan het forum hier doorlees vind ik weinig positiefs. Dus zal al haar slopende geduld uiteindelijk wel kunnen lonen? Groetjes mij"
"needlefreak zei: Ik bedoelde met toxicomaan ( was m'n diagnose in de psychiatrie toen ik m'n benzo's afbouwde) iemand die verslaafd is aan een roes en daarvoor alle middelen gebruikt. Alle soorten drugs, medicatie, alcohol, etc ... meestal gecombineerd. Nu m'n 4de dag dat ik 100% clean ben. Gebruik niks meer! Geen drugs, geen medicatie, zelf geen druppel alcohol. Ik kan me niet meer herinneren hoelang dat al geleden is. Geen contact meer met het drugsmilieu en een zinvolle daginvulling doen het hem. Ik ga nu ook elke dag interval lopen. Alles kost meer moeite dan vroeger maar ik doe het gewoon, ik sleep me erdoor. Gewoon niet toegeven aan de craving, dat is het lastigste voor mij. En wat is het koud! Vroeger ging ik bij dezelfde temperaturen 's nachts in m'n t-shirt naar de nightshop om de hoek, nu met een dikke pull en jas. Het is allemaal wennnen zowel voor m'n lichaam als m'n geest. Maar ik ben ervan overtuigd dat als ik nu vol blijf houden, ik nog een mooie toekomst heb. Klik om te vergroten... Echt goed bezig! Ik ben blij met je berichten, nu weet ik zeker dat iedereen het zou kunnen als die maar wil. Net zo makkelijk.(optimistisch blijven) En hey, het is ook echt koud hoor. Ik vind het echt goed van je en misschien zou je over een week ofzo nog eens willen laten weten hoever je weer vooruit bent gegaan. Ik wens je iig het beste."