Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb inderdaad gemerkt dat een gesprek je een stuk makkelijker afgaat met coke. Bedankt voor de suggesties en info, ga het zeker uitproberen. Mdma heb ik overigens al ervaring mee, hell yeah! Ik hoop dat ik een keer een goede leverancier tegenkom."
"Hallo, ik zal me eerst even voorstellen; gesetteld veertiger die af en toe de stoute schoenen aantrekt en probeert wat meer te genieten van het leven. Het is echter wel moeizaam helaas heb ik in mijn directe omgeving geen andere gebruikers dus ga ik er altijd alleen op uit op zulke dagen, niet ideaal natuurlijk. Helaas heb ik wegens mijn sociale omgeving ook niet echt veel keuze in leveranciers. Veel ervaring met coke heb ik ook niet maar waar ik benieuwd naar ben; wat zou de sensatie moeten zijn en hoe herken ik goede coke. Ik heb het tot nu toe een stuk of 10 keer gedaan maar het wauw effect heb ik helaas maar weinig gehad, heel kort of moelijk waar te nemen. Alvast bedankt voor jullie hulp."
"Probeerenleer zei: Laten testen indien mogelijk. Als je werkelijk geen enkele keer waaw gevoeld hebt, is het ofwel omdat je het maar niks vindt, ofwel omdat het rommel is. Welkom! Klik om te vergroten... Hoi, bedankt voor je antwoord. Mij lijkt het eerder dat het rommel is, zoveel mensen kunnen geen ongelijk hebben Zegt structuur of kleur nog iets? wat ik laatst had was niet helemaal wit, een beetje creme kleur, kon heel makkelijk verfijnd worden en het plakte ook een beetje aan het glas. Zijn er vaste adressen waar je het kan laten testen bijv in noord brabant? Toch wel apart dat je iets wat illegaal is kan laten testen. En zou je naast coke ook iets anders kunnen adviseren voor recreatief gebruik?"
"Wel heel bijzonder om te zien dat iedereen wel een eigen kijk heeft op zaken. Ik wil jullie bedanken voor de moeite die jullie genomen hebben om een wildvreemde een handje te helpen."