Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen. Ik ben nieuw hier en heb wat rond gelezen op forums die me boeide. Mijn vraag is. Hoe neem je Kristal het beste en veiligste in op een party! Ik lees ook vaak dat ze het via bommetjes doen maar heb geen idee wat bommetjes zijn. en hoe ze die afwegen. Want ik heb niet zo precieze weegschaal hier Tips welkom"
"Oom Klaas zei: Okee, en nu een manier die nog enigszins betrouwbaar is en snel/makkelijk. Gram verdelen in 2 hoopjes, die 2 hoopjes weer door de helft. Nu heb je 4 kwart grammen, die doe je ieder weer door de helft. Nu heb je 8 leuke bommetjes van 125 mg. Dosering van een sterke pil. Die hoopjes schuif je met een bankpas op een klein blaadje die je door de helft hebt gevouwen dat je een soort opvang geul hebt en dat schuif je zo in/op een vloeitje en die draai je dicht. Zo maak je feest voer. Klik om te vergroten... Dat is inderdaad slim en het veiligste lijkt mij is nog niet in me op gekomen en nog nergens gelezen! Thanks nu nog ff Kristal regelen"