Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet niet in hoeverre het hier toegestaan is om namen neer te zetten, maar aangezien jij er naar vraagt ga ik er maar vanuit dat het mag. Via http://www.testlabamsterdam.nl/ kwam ik erachter dat alle shops die onder http://www.thecoffeeshops.com/ vallen hun gehele assortiment laten testen. Gisteren ben ik naar Siberie geweest en deze hadden inderdaad van hun gehele assortiment een testlab-certificaat. Ik geloof dat alle shops van de genoemde site hetzelfde assortiment hebben. Na de certificaten doorgekeken te hebben kwam ik tot het volgende: gewone goedkope polm heeft het hoogste cbd:thc ratio met 14% thc en 6% cbd, gevolgd door superpolm met 15%thc en 6% cbd. Casablanca hasj had het hoogste cbd gehalte, maar daarmee ook een veel hoger thc gehalte, namelijk 24% thc en 8% thc. Vervolgens de polm gekocht en gerookt en deze gaf inderdaad een meer cbd-effect dan de varianten die ik normaal haal."
"gandwarf777 zei: Ik haal altijd afgaan hash in utrecht, dit maakt mijn hartslag zelfs trager en regelmatiger dan in nuchtere staat Klik om te vergroten... Waar haal jij deze?"
"Ik weet dat ze bij Andersom afghaan verkopen, maar ben niet helemaal tevreden over deze shop, krijg vaak maar weinig mee en personeel staat me ook niet helemaal aan. Dat laatste doet er echter niet toe als het spul maar goed is. Gisteren toch maar even gehaald, en man, wat een verschil met duurdere hasjiesj of nederwiet. Afghaan is qua effect zeer vergelijkbaar met polm. Heerlijk sedatief en niet zo'n intense headrush, blijft lekker op de achtergrond. Hierop kan ik lekker m'n ding doen zonder dat m'n gedachtes afdwalen naar plekken waar ik ze niet wil hebben, iets wat bij andere sterkere soorten vaak wel gebeurd. Misschien ergens in de toekomst weer eens een nederwietje, maar op het moment niet. Voordat ik het rook weet ik al dat het niet relaxed gaat worden, waardoor het gegarandeerd ook eindigt in dit. Ik weet dat het allemaal tussen je oren zit, maar voordat die gedachte weg is blijf ik van de hoge thc-strains af. Atm heel tevreden met afghaan/polm, maar de zoektocht naar nog hogere cbd:thc verhoudingen gaat verder."
"Na een aantal jaren blowen heb ik gemerkt dat ik fijner stoned/high word van hasj-soorten met een hoger cbd-gehalte. Hoge thc-strains/hasjsoorten zorgen voor een angstig/ongemakkelijk gevoel, terwijl soorten met een hoger cbd-gehalte deze negatieve effecten grotendeels tegengaan, waarschijnlijk iets te maken hebbende met het gaba-verlagende effect van thc wat door cbd (gedeeltelijk) opgeheven wordt. Ik ben sinds kort een queeste begonnen om een hasj/wiet met een zo hoog mogelijke cbd:thc ratio te vinden, maar dit blijkt nog erg lastig, aangezien de meeste coffeeshops geen eens bekend zijn met het stofje cbd. Wat ik gemerkt heb is dat de meeste geïmporteerde hasjsoorten een hogere cbd:thc-ratio hebben dan niet-geimporteerde soorten of nederwiet, maar ik wil meer. Kan iemand mij in de goede richting sturen? Iets als dit zou geweldig zijn om te vinden: http://www.youtube.com/watch?v=XlRJYbtW0LA. Maar een naam van een coffeeshop (Amsterdam) met bekende cbd/thc-gehaltes zal mij ook al erg blij maken. Alles wat mij de goede richting uit stuurt is welkom. Thanks, Lars"
"Enig idee of er zich in Amsterdam een shop bestaat die medicinale wiet/hasj verkoopt met bekende thc/cbd-gehaltes?"
"Ik heb een aantal shops gevonden te Amsterdam die hun volledige assortiment laten testen door testlab. Vanmiddag eens een kijkje nemen, ben benieuwd."