Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vraag me af of hier mensen zijn met de ziekte van crohn. Ik heb zelf deze ziekte maar gelukkig is hij op dit moment niet erg aktief. Door mijn ziekte moet ik best voorzichtig zijn met het gebruik van drugs, ik heb tot nu toe alleen nog maar xtc gebruikt en dat gaat gelukkig goed met m'n ziekte. Ik wil heel graag nog een keer ghb proberen maar heb gelezen dat dat erg slecht is met de ziekte van crohn. Aangezien m'n ziekte nu niet erg aktief is wil ik het toch gaan proberen. Zou het helpen om van te voren een maagbeschermer (pantazol) in te nemen?? Ik hoop dat er mensen zijn die mij wat meer kunnen vertellen over crohn en ghb gebruik...."
"Mijn meisje en ik willen van het weekend samen voor de 1e keer XTC gaan proberen!! We willen het vooral de eerste keer lekker samen thuis op de bank ervaren voordat we het bij het uitgaan gaan gebruiken. Ik heb 4 pillen weten te scoren via een goede bekende van me, het zijn rode dollars http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=22625 Mijn vraag is wat de beste dosering is voor de eerste keer, gelijk een hele erin flikkeren of rustig opbouwen met eerst een halfje ofzo?? Is het beter met een volle maag of moet de maag leeg zijn ?? Ik ben zelf 174 cm lang en weeg 70kg Mijn meisje is 160 cm lang en weegt 55kg Ik hoop wat input te krijgen van de meer ervaren gebruikers....... Alvast bedankt"
"Erg bedankt voor jullie snelle reacties!!!!! Ik ben een hoop informatie rijker en dat geeft toch een wat geruster gevoel. Weet totaal niet wat ik kan en moet verwachten, maar als ik de verhalen die ik gehoord heb moet geloven is het HELEMAAL GEWELDIG !!! Ben trouwens wel van plan om er een jointje bij te roken (hebben we wel wat meer ervaring mee) Is het beter om hasj of wiet te nemen ?? Nogmaals bedankt voor jullie snelle en uitgebreide reacties !!!!!"