Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zolang je het bij eens laat en er geen wiet bij rookt dan. Of het je terug laat vallen, vast niet. Lees je in over XTC en houdt je aan de gegeven regels."
"Als ik zelf zoveel zou twijfelen als dat ik uit jouw berichten proef, zou ik het niet doen. Bij 1 a 2 keer in de maand gebruiken zul je al snel op een punt komen dat je veel Mg MDMA nodig hebt om nog enig effect te bereiken. Zorg dat je je aan de regels houdt van 1x per 2/3 maand, dan hou je het magische effect en beperk je de problemen. Heb zelf ook een korte tijd gehad dat ik 4 pillen van 200mg nodig had om op een festival lekker te gaan. Dit kwam bij mij al na 2x een te korte pauze, 1x 2 weken pauze en 1x 6 weken pauze, hierna had ik dus 4 pillen nodig, na een dikke pauze bereik ik hetzelfde effect met 1,5 pil gedurende een heel festival."
"Is er iemand bekend met het gebruik van ketamine voor xtc, ik bedoel dan, op een festival. Dus stel ik heb een festival van 13:00 tot 23:00 en ik wil niet van 13:00 lijp zijn van de xtc tot 23:00. Mijn idee was om te beginnen met keta 13:00 en rond een uur of 16:00/17:00 aan de xtc te gaan tot het einde want anders is het mij te lang voor xtc, iemand hier ervaring mee?"
"Biertjes drink ik niet voor of tijdens xtc, ben vaak na een paar biertjes al een stuk van de film kwijt. Als ik alleen x gebruik weet ik altijd alles nog wel. 1e paar uur nuchter is een optie, maar was benieuwd of iemand wel eens is begonnen met keta en vervolgens over is gegaan op x."
"Uhmmm waarom lijkt g mij op zichzelf niks. Omdat het voor mij puur en alleen een festival drug zou zijn, heb dan wel de energie nodig die ik normaal van MDMA ook krijg. G alleen is toch niet energiek? Daarom lijkt de combinatie mij vet. Of zeg ik nu rare dingen? Hoor veel goeie verhalen over deze combi en zie het ook steeds meer gebruikt worden op de festivals, misschien dat het mij eerst niet op viel maar dit is in ieder geval mijn gevoel."
"Wat voor dosis zou jij aanraden om mee te starten dan? Alleen g zonder pep dan! 2ml? Ben 1,84 en zo’n 74 kilo"
"Spuitje in Mn reet drukken. Nee, zal het thuis wel eerst proberen dan denk ik, om tot de juiste dosering te komen. Of op goed geluk hopen dat die 3ml voor mij juist is, heb thuis niet echt de mogelijkheid om het te proberen"
"Ben je bang dat iemand in de gaten heeft dat je drugs op hebt? (Zoals in het cafe) dan kan ik mij voorstellen dat je het gevoel hebt dat iedereen je aankijkt, heb ik zelf ook wel eens, vaak is het alleen maar je gedachten. Op een festival zit 80% aan de drugs en interesseert het mij niet"
"Verslavingsgevoelig ben ik niet, heb ook een goede vriendengroep wat dat betreft. Alleen g lijkt mij ook niks, de combi lijkt mij wel vet. Hoeveel pep bij de g? Dat het verslavend is weet ik, ik heb je verhalen gelezen, ik ben 25 en pas wel op, ga verantwoordelijk met drugs om moet ik zeggen"
"Ik hoor de laatste tijd erg veel positieve verhalen over de combi pep en ghb, hoor dat het erg lijkt op MDMA en het zou zelfs nog meer euforie en energie moeten geven. Aan te raden op een festival? Heb alleen ervaring met pep trouwens, hoe zou ik dan moeten doseren om 8 uurtjes lekker te gaan? Even wat meer informatie over mijzelf: 25 jaar 1.84 74 kg"