Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo drugsfora, Ik kamp met een probleem, alleen het is erg moeilijk uit te leggen en ik heb er al een tijd last van. Het is een probleem dat ikzelf makkelijk kan verbergen, maar ik wil wel geholpen worden. Om een lang verhaal kort te maken: sinds een jaar of 12 heb ik geblowd tot en met mijn 14e/15e levensjaar en toen mijn ouders erachter kwamen ben ik ermee gekapt. Sindsdien heb ik het gevoel dat niemand mij echt mag. Het klinkt erg vreemd en ik weet ook wel dat het niet zo is, maar toch voelt het zo. Daarnaast heb ik soms het gevoel dat ik gevolgd wordt. Ik ben toen volledig gekapt met blowen en ben een paar keer naar de psychiater geweest. Ik heb daarnaast ook een keer of 5 psychoactieve paddenstoelen gebruikt, ik weet ook niet of dit een emotioneel effect erop had. Nu een paar jaar verder, rook ik een keer in de 2 maanden ofzo. Maar ongeveer een maand erna krijg ik nog steeds het 'lege' sociale gevoel, het gevoel dat ik niet voldoe en ik raak best depressief op bepaalde momenten. Ik kan me door de weeks veel focussen op sport, hockey, maar nu er sneeuw ligt.. In ieder geval, heeft iemand ook dit soort problemen?"