Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Zulu, ik herken mezelf heel erg in je verhaal. Ik ben 13 jaar verslaafd geweest aan blowen, ruim 20 joints per dag. Heb 2 jaar zwaar harddrugs gebruikt omdat ik gewoon niet meer wilde leven en dacht ik feest mezelf gewoon dood. Ben daarna op mijn 30e nadat het helemaal mis is gegaan naar een kliniek in Schotland gegaan en heb daar 3,5 maand keihard aan mezelf gewerkt en is het me gelukt te stoppen met blowen en andere troep. En ik ben nog elke dag dankbaar dat ik er nog ben en eindelijk zonder Wiet een geweldig leven voor mezelf heb opgebouwd. (Ben in maart 3 jaar clean) Ik heb afgelopen jaar mijn verhaal opgeschreven nadat ik door veel mensen was gevraagd dit te doen zodat zij hier motivatie en inspiratie uit konden halen en heb een boek uitgebracht genaamd; Zielewiet. Omdat ik andere verslaafden (jongeren) wil laten in zien dat als ik het kan jij het ook kan. Dat iedereen een nieuwe start kan maken. Ik heb mezelf van rockbottom naar succes gewerkt en dat kan jij ook! Misschien heb je iets aan mijn verhaal en website. Zielewiet! neemt je mee in de reis door mijn leven. De oorlog met mijn verleden, mijn Wiet verslaving, negativiteit en afkicken in Schotland. Daarnaast de weg naar positiviteit, succes, wilskracht, geluk en bovenal liefde. Er zijn veel mensen om ons heen die het leven niet meer zien zitten, die door de bomen het bos niet meer zien, die zelfmoord overwegen, omdat ze gewoon niet gelukkig zijn en niet dé juiste hulp kunnen vinden om met het leven, zichzelf, depressies en/of verslaving om te gaan. Zielewiet! is vooral bedoeld voor jongeren en verslaafden, maar ook zeker voor een ieder die wel wat positieve vibes kan gebruiken in het leven. Mijn boek laat zien dat je alles aan kunt, dat je alles kunt worden wat je zelf wilt. Als je er maar alles voor geeft en hard voor werkt. Je leven radicaal veranderen is een hele grote stap, maar niet onmogelijk. Iedereen kan veranderen, verbeteren, van zichzelf leren houden en gelukkig worden met de kleine simpele dingen die het leven mooi maken. Mijn verhaal levert het bewijs dat innerlijke kracht en doorzettingsvermogen de weg is naar succes, jezelf en simpelweg gelukkig zijn. Lees, leer & leef! Mijn website is www.zielewiet.com misschien heb je er wat aan en je kan me altijd mailen als je ergens hulp of steun bij nodig hebt. Liefs Kim"
"Goed bezig Zulu, trots mag je zijn. En je kunt het leven leiden wat je zelf wilt, maar je moet het zelf doen. Sinds ik gestopt ben met de Wiet en andere drugs lijd ik voor mijn gevoel pas echt een popsterren leven, juist omdat ik ben verlost van de drugs en voel me totaal vrij om te doen wat ik wil, ben voor het eerst echt gelukkig. Ik heb ook jaren mezelf weggestopt met de Wiet in mijn wiethol. Woog nog maar 43 kilo. Was een spook en wilde niet dat mensen om me heen wisten wat voor een loser ik was. Toen ik uiteindelijk eerlijk werd tegen mezelf en mijn familie verloste me dat zo erg. Ik heb zelf de beslissing genomen om af te kicken en ben onwijs trots dat het me gelukt is. En dat ik die Wiet niet meer nodig heb. Ik dacht jarenlang dat ik me dood zou vervelen als ik die Wiet niet had, dat mijn leven dan niets waard was, totale onzin natuurlijk. Ik heb er ook totaal geen behoefte meer aan. De opname in de kliniek in Schotland heeft echt mijn leven gered. Op alle fronten. En ben nog elke morgen als ik opsta dankbaar voor die kans. En het fijne van mijn boek en verhaal is dat ik er echt mensen mee motiveer, al tientallen mensen hebben door mijn verhaal ingezien dat zij ook kunnen kappen met alle shit die hun leven zo kapot maakt. Soms denk je ik zit al zo diep het lukt toch niet meer om bovenaan op die ladder te komen en laat je het maar zo, maar je kunt echt alles wat je wilt als je er hard voor werkt en echt voor gaat. Jij komt er wel. Blijf je doel volgen en blijf praten. Desnoods met ons. Want dat helpt echt. Succes"