Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lieve mensen allereerst wil ik me voorstellen,ik ben een vrouw die al 20 jaar verslaafd is aan heroine /cocaine/methadon Door deze shit ben ik mijn kindjes kwijt getraakt en eerlijk is eerlijk ik was gewoon geen goede mama ik ben er sins 3 jaar helemaal clean van maar de trek zal altijd blijven maar als ik dit zo lees dan snap ik waarom de ander zo,n trek krijg maar denken jullie net als ik ook aan de ellende de shit die we meemaakte toen we gebruikte de keren dat ik mijn lichaam verkocht voor die shit???? hoe we er aan waren als we ziek waren van de smack het zweten de pijn aan de benen de trek als je bolletje coke op is als al je geld er weer doorheen en je weer moet hoeren/stelen /liegen etc etc en ik weet zeker dat ieder gebruiker weet weaar ik obver praat dan word je trek ineens veel minder probeer daar eens meer aan te denken als je weer zin heb in die honingdraag folitjes met de stuifpaak er op,die trouwens steeds slechter word die keren dat we geript zijn en peper kochten ipv dope HEB JE DAN NOG ZIN Ik heb mijn kindjes kwijt geraakt echt alleen maar ellende en dank de kracht die ik vond om te kappen nee hoor ik wil niet meer al verlang ik er nog zo naar en droom ik er van dat er een bolletje ergens verstopt ligt als ik de ellende weer naar boven haal weet ik waarom ik getop ben veel sterkte allemaal"