Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kan over de kweek dit jaar wel gaan klagen , maar heeft weinig zin, de jongen die er zijn gekomen zijn allemaal op stok gekomen, verwacht dit jaar niet bar veel meer door de verbouwingen die gaande zijn wederom in het kweekseizoen natuurlijk bzb schreefit jaar hoor ik veel mensen bijvoorbeeld klagen over bloedluizen bij kanaries."