Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"klopt toen had ik vermoedens nu weet ik het zeker. Dus zeker geen vage bullshit. Beetje in de war ja dat ben ik wel"
"Hoi, HEb bij mijn vriend een spuitje met heroine in zijn tas gevonden. Wat is nu slim om te doen? Hem ermee confronteren? of niks. Heb al regelmatig mijn vermoedens uitgesproken, gezegd dat ik hem niet zou laten vallen. Maar steeds was het nee natuurlijk niet. Maar goed ben natuurlijk gaan zoeken omdat mijn vermoedens erg sterk waren en ik spuitplekken zag. Hoop dat jullie tips hebben. Katje"
"Zoals in de titel staat, wie is er gestopt met het nemen van methadon? En wie heeft het bij zsichzelf geinjecteerd ipv oraal ingenomen. hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden. Liefs, katje_28"
"Heb net ondekt dat mijn vriend weer (?) heroine gebruikt. Toen we een relatie kregen gebruikte hij methadon, hij zou er toen mee gestopt zijn. Dit geloofde ik, uiteraard, had vertrouwen in hem. Oke hij heeft altijd een rugzak bij zich, is vaak weg, verteld dan niet wat hij doet. Heeft regelmatig gaatjes van spuitplekken, op armen en benen. Nu had hij de afgelopen dagen, blauwe plekken van spuiten op zijn benen. Heb hier natuurlijk naar gevraagd, was niks volgens hem. Nu ben ik vandaag alleen thuis, rugzak is hier en wat heb ik gevonden spuitattributen en methadon. Wat nu te doen????????? Een nerveus katje."
"Heb hem ermee geconfronteerd, en ........ eindelijk gaf hij toe. Tja kon ook niet anders. Wat nu? morgen ga ik met hem mee naar de verslavingsarts. En dan zien we wel. Ik ga iig mijn best doen om mijn eigen grenzen te bepalen. Heb aan hem gevraagd of hij nu zijn best gaat doen om open tegen me te zijn. Gebruik zelf niet, ga dat niet doen ook"
"Bedankt voor je antwoord"
"Hoi Psych, ik zal zeker proberen rustig met hem te praten, ben ook niet boos wist waar ik aan begon (min of meer). Maar hij is fout geweest om niet eerlijk tegen me te zijn maar ik ook niet met snuffelen in zijn spullen. Caatje: je hebt gelijk wist het ook wel daarom ging ik op zoek."
"Hoi Solidius en anderen, Nou heb het dus tegen hem gezegd, hij is boos. Wilde meteen weglopen heb hem tegen gehouden, maar als er wat is klapt hij dicht. Kan moeilijk praten over "slechte" dingen. Heeft ook het eea meegemaakt. Heeft het al jaren alleen moeten doen. Wat ik niet begrijp is waarom hij niet heeft gezegd dat hij weer is begonnen met methadon, ik wist dat hij in het begin gebruikte. Heb alleen gezegd toen ik dacht dat hij was gestopt dat ik een keer een beetje geschokt was toen hij het nam waar ik bij was. En dat ik blij was dat hij ermee gestopt was. Hoop dat hij gaat praten."
"Solidius, je vroeg hoe ik onze toekomst zag, nog niet echt over nagedacht. Natuuuuurlijk ga ik hem eraf helpen verder wil ik eerst met hem hebben kunnen praten, helaas is hij helemaal dichtgeklapt dus zitten we in een impasse. Voor hem telt zwaar dat ik heb zitten neuzen in zijn spullen, prive is erg belangrijk voor hem. een moe katje"
"Maar wat doe ik eraan?"