Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Laatst tijdens een thuis feestje in Londen gaf iemand mij een Xanax, 2 mg. Ik wist niet echt wat het was, maar het zou fijn moeten zijn. Eerst durfde ik niet maar een vriendin vertelde dat ik met een kwartje moest beginnen. Dat heb ik gedaan. Na een tijdje voelde ik me super chill en een soort van flexibel. Door de avond/nacht heen heb ik de rest opgemaakt. De avond was heel chill en alles voelde een beetje "wazig". Maar op het einde was ik wel extra moe. De volgende dag ook nog een beetje, maar ik voelde me ook heerlijk kalm en alsof ik op "wolkjes" liep. Wij willen dit thuis nog een keertje proberen. Iemand tips?"