Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ketaboy zei: ik zuip me vaak helemaal de tyfus... juist chill komt de keta harder aan Klik om te vergroten... vind ik ook als je goed wat sterke hebt gedronken heb ik veel meer van mijn ket dan nuchter"