Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is het nou zo dat iedereen is opgepakt die GHB verhandelde. Ik lees steeds meer gekke dingen in de krant en al mijn contacten geven ineens geen gehoor... meer mensen hier last van?!? Of hebben jullie nog gewoon in de koelkast staan? Ben benieuw!! (stuur desnoods ff PB)"
"Vaag ik kende vroeger zoveel adressen en nu is het kansloos... Ben ik dus helemaal niet blij mee"