Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"verstandig om een jointje te roken voor het slapen?"
"overwerken.. nog zeer veel te doen buiten mijn normale werk om dus daarom als hoge uitzondering vandaag wat ritalin genomen. 15:00: 20 mg geslikt 17:00: 20 mg '' 18:00: 10 mg '' 19:00: 10 mg gesnoven 20:00: 10 mg '' totaal dus 70 mg... meer dan ik uiteindelijk wilde.. maar gaat prima.. zeer gefocust.. hoop dat ik kan slapen rond 01:00 ... iemand tips daarvoor?"
"wat denken jullie ...? lukt slapen me nog .. rond 1:00 uur ?"
"Excuses! zat een beetje para te doen omdat ik me besef dat dit natuurlijk iets teveel is... ach ja, trial and error..."