Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben jordy en ik lees dit forum al enkele maanden door en ben daardoor veel te weten gekomen over XTC, Ik heb ondertussen ook XTC geprobeerd (thuis) en had een paar vraagjes. Daarom heb ik ook meteen een account aangemaakt. 3 weken terug heb ik voor de eerste keer XTC gebruikt (een halfje), het was een geweldige ervaring en had helemaal geen down ervaring. De week erna heb ik het andere halfje genomen en had weer dat intense gevoel maar alleen merkte ik dat het gewenste effect minder lang duurde dan de eerste keer. (ik had die dag ook mijn eerste down) vorig weekend heb ik 2 pillen en half doorgeslikt over ong zo'n 16 uur. De eerste pil ingenomen rond de late namiddag en gaf weer een geweldige ervaring, 4 uurtjes daarna een halfje bijgenomen en toen heb ik volgens mij iets te lang gewacht voor het slikken van de volgende pil. Deze had ik ingenomen terwijl ik in mijn down zat en toen heb zegmaar bijna niets meer gevoeld van de pil. Nu ik mijn gebruik bekijk sta ik er pas bij stil dat ik er eigenlijk over ben gegaan. Ik ben op de hoogte van de 2 - 3 maanden regel en ben van plan deze na de zomerperiode te volgen. Mijn grootste angst is het serotonine syndroom. Ik heb hier al veel informatie over opgezocht maar toch stel ik me er vragen bij: - Is het mogelijk dat ik het serotonine syndroom heb doordat ik niets meer voelde toen ik laatst bij pakte? - Kan het kwaad om 3 weken achter elkaar te nemen als mijn eerste 2 keren "maar" halfjes waren? - Op 28 juni ga ik feesten en twijfel om dan wat "snoepjes" mee te nemen (eerste keer op een feest), ik zou graag willen weten of dit wel zo slim is nadat ik 3 weken achterelkaar heb gebruikt. - Is het beter om in 3 weken elk weekend een halfje te nemen of juist 1 pil en half om de 3 weken, of maakt dit niet uit? Graag antwoord op mijn vragen en tips zijn altijd welkom."
"Pandan zei: Ik raad dit ten zeerste af. Nu je 3 weken achter elkaar hebt gebruikt kan je beter 3 maanden wachten voordat je weer XTC gebruikt. Ook zou ik minder XTC gebruiken, 2 en een halve pil is erg veel. Heb je ze laten testen? Hoeveel mg zat er in elke pil? Klik om te vergroten... Bedankt voor de informatie, de pillen zijn niet getest ... ik woon in België en weet niet of dat hier mogelijk is zonder het op internet te bestellen. Ik kan je wel vertellen dat de eerste 2 halfjes groene monster energy waren, en de laatste keer waren het witte domino's."
"r0mmelp0t zei: Buiten het feit dat het ontzettend slecht voor je is gaat de lol er enorm snel vanaf! Als je iets teveel xtc doet word het saai en word je alleen maar knettervaag Ga er verstandig mee om dan geniet je er het meest van! R0mmelP0t Klik om te vergroten... Oke bedankt voor alle reacties, het zou dus kunnen dat mijn "love" gevoel stilaan afneemt als ik het goed begrijp. Zou het ook kunnen dat ik de volgende keer meer moet pakken om hetzelfde effect te krijgen?"