Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik werk in een afkickprogramma dat zich specifiek op jongeren (minderjarigen) richt, we zijn zowat het enige programma die dat doet geloof ik. Je mag me gerust altijd eens een emailtje sturen met vragen"