Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey... Ik ben al 15 jaar verslaafd aan de speed. En ik geef toe, ik kan niet zonder. Is er iets; van legale medicatie ofzo, dat kan dienen ter vervanging? Als ik stop en ben nuchter, lijkt het alsof ik dood ben en niks mij boeit. Werken gaat niet. Slapen en tv kijken is het enige wat ik dan kan. Ik heb die shit gewoon nodig in mijn lijf. 😓 Maar ik wil na 15jaar wel normaal gaan leven... Stabiel. Wie kan mij wat vooruit helpen?"
"Heb ik 2 keer geprobeerd. Elke keer terug hervallen na amper een week na mijn ontslag. Ik heb de luxe niet om nog een xerde keer voor een volledig jaar me op te laten sluiten, achterlijke therapieën te gaan volgen, en groepsgesprekken te gaan doen met andere patiënten die daar toch maar op vakantie zijn. 🤷🏻♂️ Mijn plan eigl, is om naar mijn huisdokter te gaan, hij kent mijn verleden. zien wat hij kan doen om mij toch iets voor te schrijven of soor te wijzen naar ene psychaiter. heb lang genoeg gezocht naar manieren om het te laten, het lukt me niet voor één of andere reden. 😓 Ik verander compleet van persoon, ik kom 20kg aan omdat ik alleen aan eten denk. Ik word helemaal tam en passief. Mijn gedachten worden 'dommer', en ik lijk geen gevoel meer te krijgen met mijn omgeving. Hrt is echt erg."
"Dopemonster zei: Doe dit dan wel via een arts hé, het is de bedoeling dat die je bij je verslaving gaan helpen En prijzen noemen en verkooppunten mag trouwens absoluut niet op het forum zou deze post maar verwijderen! Klik om te vergroten... Oh oke.. bedoelde er niks mee ze."