Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heloow mense ben nieuw op dit forum dus haloow alemaall maar ik had een vraagje voor de mense hier die egt bekend zijn met het kweeke van plante en ook een beetje dr chemiese aspecte dr van, ik ben sins kort begonne met 2 plantjes op te kweeke op mijn kamer , goeie kast, goeie lamp, revlecteerende shit aan de binnekant helemaal toppie, maar ik had het idee om een van de plante water te gaan geve met rietalien er in opgelost, rietalien is het mediecijn dan mense met adhd add ,...enz krijgen om rustig te worde ik heb zelf geen adhd maar merk wel dat als ik gewoon 3 piletjes slik ik heel geconcentreerd word. nou was mijn vraag of iemsnd enig iedee heeft of als ik een plant geduurende de hele groei piriode water zou geven met ritalien er in opgelost, dit ook te merken zou zijn als ik um oprook? alvast bedankt voor de racties"
"ja ik ben er sirieus mee, hoop aleendat dr iemannd is die me kan vertelle of ut mischien een heel negatief efect zou kunne hebbe op me plant, wand dan is ut zonde..."
"warom zo negatief dan mense ahah het was maar een ideetje :P maar geen goed idee dus maarja.. mense ijgenlijk no atvies wat voor voeding ik nog wel zou kunne geven?"