Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Methylone was 2jaar terug te koop in de smartshop, onder de naam Xplosion Het zat onder andere in luchtverfrissers, en werd ook onder verschillende namen(smaken) verkocht. Ik kan me nog iets herinneren van de blauwe potjes Blue69(Dit was volgens mij ook Methylone. Ik vond het persoonlijk erg leuk spul! Erg goed te vergelijken met mdma, alleen werdt je hier ook nog eens botertje geil van! Tegenwoordig volop te kopen in pure poedervorm.."
"nog meer mensen ervaringen? Ik kreeg het via me chemicus een ghb buisje met groenkleurig vloeibaar 2ct. halfje genomen.. stongest trip of my life! echt geen controle meer ergens over. Heb echt het gevoel 6 uur in een zeer vaag circus rond te hebben gelopen. Ervaringen met 2-cb en varianten heb ik wel, maar dit sloeg echt alles."