Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb al veel verhalen gelezen en ik zou graag met mensen in contact komen die van de meet af willen. Ik gebruik nu 40 mg en ben in een week gezakt naar dertig. Volgens de BoumanStichting moet ik naar 5 mg en dan over op de temgesec. Wat is het beste ,ik werk namelijk en op mijn werk weten maar een paar mensen dat ik al 35 jaar gebruik. Mijn PO er denkt dat ik al jaren clean ben. Ik heb het altijd wel makkelijk gevonden ,om de 2 weken mijn meet halen, maar het is lastig bij reizen enzo. Ik ga veel naar Azie ,ik hoop over 6 jaar voorgoed en wil dan clean zijn . Zijn er mensen met een verslaving van 35 jaar op dit forum die succesvol gestopt zijn met meet d.m.v. bovenstaande of naltrexon. Bedankt, johannes"
"Hallo sebastiaan, Ik ben naar de bouman gegaan na het overlijden van mijn vrouw, ik stond al jaren op 5 mg meet ,maar na haar dood ging het helemaal fout. Dit heeft een jaar geduurd en toen ben ik weer op een hoge dosis meet gezet om craving tegen te gaan. Maar jij had het over waarom ik er zo lang over wil doen om af te kicken, dat is omdat mijn ervaring uit het verleden is dat ik kan afbouwen tot 5 mg en dan wordt het te moeilijk, kan ik niet meer naar mijn werk etc. Aangezien ik op mijn62e kan stoppen met werken is het misschien het beste om het langzaam te doen. Dat afkicken onder narcose ga ik zeker navragen, want als je dan maar paar dagen ziek bent is wel overheen te komen. Maar ik ben 1 keer cold turkey gestopt, maar dat nooit meer. Ik heb maanden niet normaal kunnen slapen, daarop volgde een depressie,v.w.b. de andere dingen ,ik heb inderdaad wel wat schuld staan door mijn gebruik, maar omdat ik werk kan ik dat wel aflossen in een paar jaar, dat is nog wel het minste probleem, bedankt voor je reactie, groet , johan"
"Hallo Sebastian, heb deze week gesprek met de arts van de Bouman, ik las op de site van Miroya dat je al over kan stappen op soboxone als je onder de 40 mg meet zit, zit nu drie dagen op 27,5, dus moet kunnen. Heb wel verhalen gelezen op dit forum dat het afkicken hiervan ook behoorlijk zwaar is. Maar je hebt gelijk , ik wil nu kappen en morgen blijft morgen. Je houdt jezelf voor de gek. Ik heb nog genoeg vakantieuren staan om paar weken thuis te blijven. Ga dan naar mijn zus in Woerden en geef haar mijn telefoon en bankpas. Wil mezelf in dekken ,ken mezelf ,alleen thuis effe bellen en binnen 15 minuten in deze buurt een gram op tafel, bedankt voor je intersse en ik blijf posten hoe het gaat, Groet, Johan"