Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee hallo! Ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft met het meenemen van (een paar) pillen in de trein naar Sziget! Ik wil een pil of 4 meenemen. Hier en daar staat wel wat hierover, maar het meeste is al van een aantal jaar terug. Dus bij deze; zijn er mensen die vorig jaar of het jaar daarvoor iets mee hebben genomen in de Sziget-express? En ging het soepel? Drugshonden ja of nee?"
"kokosmakroon900 zei: Ik ben voor 99% zeker dat er geen drugs honden zijn. Als je het gewoon op een goed plekje verstopt dan kan er niks mis gaan. Klik om te vergroten... Suggesties? ooscaar zei: Mijn advies: ga iets eerder naar Hongarije en stuur een envelop met daarin de pillen naar jezelf naar een hotel, postkantoor of iets dergelijks, dan loop je sowieso minder risico. Wat je ook kunt doen is een onderbroek zoeken met dubbel stof op minstens een plek. Daar kun je met naald en draad een gripzakje aan vast naaien. Lijkt me toch dat wilt voorkomen dat je opgepakt wordt met drugs in dat soort landen. Andere opties zijn risico lopen en plezier maken zonder drugs. Ik kan je verder alleen maar afraden om ter plekke drugs te gaan kopen, je gaat ten slotte naar Hongarije... Klik om te vergroten... Naaah trein is al geboekt enzo haha wel creatief though! :P"
"Fool zei: Wat moet je met zoveel pillen? :P Klik om te vergroten... Dikke money maken met mn 4 pilletjes natuurlijk"
"kokosmakroon900 zei: viewtopic.php?f=24&t=33788 hier een topic over alle mogelijke verstop plekken die je maar kan verzinnen Klik om te vergroten... Thanks! Zijn er hier ook mensen die niks naar Sziget meegenomen hebben die me iets kunnen vertellen over de beveiliging daar?"
"ZERO- zei: Ja! Ik ben zelf niet met de Sziget Express gereisd, maar een kennis van mij wel, en die had gewoon 2cb meegenomen en vrienden van hem (dacht ik) xtc. Hij zei dat als ze daar drugshonden neerzetten, die honden helemaal gestoord worden omdat IEDEREEN drugs meeneemt en in de trein ook al flink gebruikt wordt :") Een vriendin en ik zijn paar dagen vooraf met nachttrein en gewone trein naar Budapest gereisd, wij hebben het in een zakje in een zakje in een condoom in shampooflessen gedaan. Zijn verder geen drugshonden of controle tegengekomen, maar we waren echt extreem opgelucht toen we veilig en wel op de camping waren en het weer de shampoofles etc. uitgerommeld hadden (was ook nog een flinke klus als je het zo goed inpakt). Wij hadden speed, 6apb en een heeel klein beetje mdma meegenomen maar wel echt alleen voldoende voor ons tweeën en over ons beiden verdeeld. Al met al blij dat het allemaal gelukt was en dat we niks daar hoefden te kopen van iemand. Dan had ik nog eerder niks gebruikt denk ik. Controle op het festival valt erg mee. Ze kijken meer naar alcohol, drinken en eten (misschien ook wapens?) dan dat ze op drugs controleren en ze gaan al helemaal niet je backpack van voor naar achter nalopen. Klik om te vergroten... Yooo dit is het antwoord dat ik zocht! Hartelijk bedankt"