Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga zelf met de bus naar sziget en vroeg mij dit ook af. Ik had zelf het idee om een pot met nivea creme leeg te maken(het allimunium follietje wat er op zit bewaren). Vervolgens de 2cb en pep, die ik mee wil nemen, in een gripzak, die weer in een strijkzak te doen, daar koffie in doen(voor de zekerheid voor de geur), dicht strijken en die in het lege nivea potje doen. Vervolgens de nivea creme er weer overheen en het alluminum folie er op zodat het lijkt of het een nieuw potje is. Dit leek mij wel een goeie manier. Alleen weet ik niet of het zo handig is om dit in mijn toilettas te stoppen, wat ik eerst van plan was. Dus vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft; met de bus naar sziget gaan? En of er gecontrolleerd werd?"