Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo!! ik zit met een probleempje ik denk dat mn vriend coke gebruikt maar weet het niet cker wij zijn een periode uit elkaar geweest en k weet dat hij het toen gedaan heeft..en ook voordat ik hem leerde kenne.. in die periode had hij het over bloed ophoeste?? nu heeft ie al poosje contact met un "vriend" wa hij het altijd vandaan haalde.. hij zegt dat hij het voor collega(s) regeld 'onschuldige vriendendienst' en k hoef me volges hem nergens zorgen over te make.. ma vande week vind k dus zo'n envelopje bij hem thuis.. k vraag dr naar en dan krijg k te horen dat z'n collega langs s geweest.. alles gaat dus ook agter mijn rug om daarbij kome dus ook nog wat andere dinge kijke.. hij zit bijv heel irritant met zn voet trille.. loopt continu zn neus op te hale, vooral s'morgens.. heeft jeuk aan zn bene en krabt da dus ook zo aan dat ie wondjes heeft.. slaapt de ene keer egt enorm lang zo heb k laatst 2 dage niks van m ghoord omdat ie volges hem in bed lag.. hij werkt dan soms ook s'nachts en slaapt dan overdag.. ma toen k dus niks van m hoorde ben k bij m langs gegaan en trof k um op straat aan.. stond ie op die "vriend" te wachtte want zn collega had weer wat nodig.. die 'vriend' s nie op kome dage.. ook heeft ie stemmingswisselinge.. van vrolijk naar boos of saggo.. snel boos.. t ene moment kannie heel klef zijn om me vervolges weer links te late ligge.. ook seks komt weinig van terecht veel dinge heb k opgezocht op google en klinke heel bekend.. ma tog blijf k twijfele.. hij blijft zegge dat t nie zo s en dat alsie wat gebruikt dattie dan kan stoppe waneer die wil.. ma miss zegt hij dat omdat ie gwoon verslaafd s en k heb gzegd dat als k erachter kom dat de relatie voorbij s.. en er s un kind in t spel.. hij heeft al vaker tege me geloge en dinge agter mn rug om gedaan.. vandaar dat het vertrouwe dus al nie veel meer is.. ben k te achterdochtig of zit mn vriend gwoon aan de coke?? xxx"
"ja.. ma voor t zelfde geldt heb k ut helemaal fout.. die tikjes van m kunne tog ook wt anders zijn??? k gooi wel un relatie weg.. als t niet zo s.. en we hebbe un zoontje same.. kwou m zo'n test late doen.. wou die wel doen zei die ma hij wou dr zelf g1 cent aan btale omdat die volges hem 800 euro koste ma k heb ze op testjezelf.u veeeeel goedkoper gezien.. weet iemand of die testen betrouwbaar zijn???"