Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik op bijv. Woensdag 6 Mei paddo's neem, zou ik dan op vrijdag 9 Mei aan de XTC kunnen? Is de kans groot dat ik met XTC weer terugval in de paddotrip?"
"ja maar ik ga niet 1 pilletje slikken het worden deze keer weer 4 blauwe mitsubishi´s, waarvan ik de vorige keer aardig van heb hallucineren. Ik vraag me af of deze hullicinaties dan niet die paddotrip weer naar boven brengen ofzo?"