Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ging laatst naar de shop en heb mijn wiet gehaald, kom ik opeens een oude 'vriend' van mij tegen en vroeg of ik zin had in een jointje en natuurlijk best dom om ja te zeggen dat begrijp ik nu ook wel. Nu is het volgende gebeurt ik nam zeker 4 a 5 goede trekken van die joint en loop naar huis ongeveer half uurtje. Voel halverwege dat ik heel snel loop en mijn hart erg tekeer gaat en stop heel even, mijn benen zijn heel moe en mijn hart gaat zo tekeer dat ik dat zelfs in mijn keel voelde en bijna niet meer kon praten en ik trilde helemaal. Kom uiteindelijk thuis en zeg je heel eerlijk begin echt bang te worden want het voelde alsof ik flauw ging vallen en ik zweette best erg en had af en toe wat lichte krampen dit duurde ongeveer een uur 4 of 5 (weet niet zeker) hierna had ik erg last van mijn ademhaling en kon met moeite lucht krijgen dit duurde de hele dag erna waarbij ik ook last van mijn spieren had. Die joint had ik trouwens net voor twaalf uur s'nachts gerookt vandaar de hele dag erna. In tegenstelling tot wiet wat ik om de 2 a 3 dagen gebruik had ik geen dorst op zich maar wel een droge mond en keel waardoor ik wel moest drinken en moest ook heel vaak naar de wc ging(logisch maar ben dit niet zo erg gewend met wiet) en ik had totaal geen honger en zelfs een lichte pijn van mijn keel wat het al ook niet aantrekkelijk maakte om te eten. Nu is mijn vraag aan jullie of jullie mij kunnen helpen om te achterhalen wat dit was? Wat ook misschien handing is om te zeggen is dat ik direct na die haaltjes moest kokhalzen en ik heel die 'roes' erg wijde puppillen had. En het probleem was dat ik eerlijk gezegd niet heb opgelet wat de smaak echt was en het niet echt kon identificeren wat het was want ik blow alleen de normale wiet zoals pp , haze etc dus kan zijn dat het sterkere wiet was die ik misschien niet ken maar in de staat die ik was twijfel ik of er iets anders zoals heroine in zat. Die oude 'vriend' kan ik niet meer contacteren en was op jonge leeftijd een wietfanaat dus vandaar mijn twijfels. Ik ben nu paar dagen verder en ben gewoon erg niewsgierig wat dit geweest kan zijn en aub reacties van 'eigen schuld dikke bult' en 'je had het kunnen weten' achterwegen laten want heb mijn lesje wel geleerd."