Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal ik doe sinds kort 2 keer in de week of 1 keer om de week coke, dan halen we 1,5 gram met zn 3e en jagen we er in 3 (0,5 0,5 0,5)keer doorheen in de stad(ff terug naar auto en dan bijpakken) Ik drink er ook kratje met zn 3e bij. en in stad nog oneindig bier Maar ik snap het niej Ik vind het zo ongelofelijk wisselvallig, Ik voel me of ineens gewoon nuchter, ik heb geen zin om te dansen ik heb geen zin o te praten met andere als met me vrienden. Ergens heen lopen heb ik al bijna geen zin in. En dan 5 min ernaar dan ineens voel ik me helemaal blij en boeit het me niks , aleen nog steeds heb ik geen zin om te dansen wat ik met alleen alchol en met xtc wel had. En dan weer 10 mjn later staan we weer even met zn 3e bij elkaar en dan heb ik weer zo iets van ik wil naar huis . En zo gaat het soms continue. Ik heb veel minder zin in dingen laatste tijd met coke erbij. Terwijl in de tijd dat ik xtc wekelijks deed, altijd maximaal 3/4 pakte over heel de avond en ik zag er niet strak uit en alles 100 keer btr was. Komt het dan omdat ik te weinig heb gesnoven of omdat ik teveel erbij drink. Ik snap het niej, ik voel me meestal heel lekker etc vooral als we met zn alle bij elkaar zitten indrinken met coke erbij. Maar dan in stad waar het eigelijk voor ons altijd echt om gaat, dan is laatste tijd ineens stukken minder. Misschien omdat je dan denkt aan het bijpakken ofzo Herkent iemand de wisselvalligheid van gevoelens en weet iemand waa rhet aan kan liggen,. zou me echt helpen, heb geen zin om van de 4 uur 3 uur met tegenzin in de stad te zijn ."
"Najah anders ben ik om 2 uur moe. En onze vriendschap is egt verbetert door de gesprekken die we hadden onder invloed van coke. Ik ben al een jaar niet meer zonder drugs uitgeweest. En ik ga meestal 2 keer in de week, als we nik shebben dan gaan we ook niet denk ik :P"
"Normaal zou ik xtc pakken,maar daarvan is in onze omgeving echt alleen maar mccp shit te verkrijgen. Alleen maar troep, als er gewoon mdma pilllen waren had ik diezkr gedaan maarja ddie zijn er nu niet, en pure mdma weet ook niet hoe je aan moet komen of kan maken zonder ervaring of kennis"
"Makkelijk kerel, stoppen met coke ik heb dit ook (had) bij uitgaan, ik vindt het geen partydrug meer voor thuis. neem een xtc pil als je toch iets wil gebruiken of een beetje pep, door coke krijg je stemmingswisselingen, voornamelijk omdat gauw uitgewerkt is en dan je in een down/dipje komt.[/quote] Jah jij snapt het , maarja sinds ik coke doe kom ik overal binnen , ben ik vrienden met veel uismijters etc,en vind iedereen mij wel chill, heb egt noooit meer ruzie, met xtc altijd wel een keer, Ik vind op dit moment er echt veel dingen goed aan, wat mij lastigvalt is idd die stemmingswisselingen, ik had het vanavond ect naar mijn zin, ik zou langs een paar mensne nog gaan om beetje te praten etc,en ik wou dat ook echt doen, maar echt ineens had ik nergens meer zin in en wou ik igg even weg uit de stad,en dat heb ik ook gedaan, daarna bij de auto weer met para mensen lopen lullen etc, allemaall relaxt, maarja het is zo raar als je het ene moment met iedreen loopt aftespreken, en 15 min daarna is het enige wat je wilt is weg uit de disco"