Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zit met hetzelfde probleem...ik neem wat weed mee en das niet zo'n probleem maar wil ook wat pep en xtc meenemen...alles bij elkaar niet zoveel maar genoeg misschien voor een flinke geldboete en evenzoveel gezeik aan mijn kop...op deze manier zit ik er zelfs aan te denken om maar helemaal niks mee te nemen behalve wat te blowen...vroeger ging het allemaal veel relaxter dit soort dingen...ik begreep ook dat ze voorgaande edities drugshonden hadden aan de poort en dat er veel stillen rondlopen...al met al niet echt lekker relaxed om een pilletje in je mik te hebben...Veel plezier in elk geval..."