Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey, heb vandaag een zegel gekocht van een zéér betrouwbare bron. het zijn 'engelse heren naam' new formula. rond de 210-235 mics. heb al veel ervaring me allerlei soorten drugs en aangezien ik paddos zo fijn vond en er alleen maar goeie ervaringen mee heb wou ik toch een lsd proberen. mijn kamer heeft alles, eten drinken tv en laptop met allerlei chill muziek, heb wel wat freaky trance/acidart-achtige posters ophange, ma das alleen maar goed zeker? ik ga een halfje pakken samen met een andere newbie. is de kans op een bad trip groot als je er met een gerust hart aan begint? hebben we een oppas nodig, want mijn bron zei dat de zegels de dubbele blauwe driehoeken waren onder de lsd dus... hoe lang duurt een trip van een half 200+ miczegel? kun je je nog een beetj normaal gedragen moest je pa ff je kamer checke voor ie gaat slapen? kunnen andere mensen je nog iets schelen? weet je nog wat je doet of ben je echt 'scheef, kanlbegaaid, enz...'? mag ik speed gebruiken? of moet ik het alleen houden bij wiet? kzou graag wat mer info hebben als het kan ^^ alles is welkom mercie"
"nice, zeer hulpvol.. nu weet ik tenminste wat ik kan verwachten ^^ want khad echt geen idee hoe je zou reageren op nuchtere mensen die 'niet mogen weten' dat je tript merci"
"hey kging dus naarn feesj.. ma twas echt geen goed feesje om daarzelf wat te fixen.. enjah, twas de avond ervoor, klag in mn bedje en je kent dat wel.. je gsm lijst aant afgaan 'wie zou nog wa pille of pep hebbe oO' maarjah niemand dus.. dus daarmee dat ik de volgende ochtend na de shop was gegaan voor war wiet en ook naar de headshop. daar vroeg ik of ze iets hadden was op pille leek. iets waar ik van kon doorgaan. hij liet me een heel gamma zien. ik koos voor pillen, in een capsule vorm 'NXTPHaSE' de verkoper zei dat het de sterkste waren, ze waren een mengeling vn sos-xtc gevoel. praktish hetzelfde 2-3 zouden zeker genoeg zijn. er zaten er 8 in? ik nam er 2 om te beginne ma na een uur nog niks.. opt doosje stond '30-45' minuten.. ik had wel spaghetti gegeten 5 uur trg ofzo.. gaf het daar de schuld van.. kon maar nergens aan denken buiten de tijd en besloot nog een te nemen.. weer niks.. ik dacht ja ik zal er wel tegen kunne :')? dus iknog een.; de vierde.; zo was het half 3 toen ik de laatste binnegooide en heb er nooit geen klop van gevoeld. ni lichaamelijk of mentaal :') nouja, ik vroeg me af, nog vergelijkbare situaties? is de drug herbal dus rotzooi of heeft iemand ook goeie ervaringen. welke dan ? want het zou een leuk alternatief zijn om te gaan kopen als iedereen droog staat en het de volgende dag feest it :')?"
"hey heb sinde begin van de maand er toch al ongeveer 5 gram doorgesnatst.. 5 op deze tijdsuur was wel een beetj fel voor mij moet ik toegeven, nu bne ik er al een paar dagen zonder, het gaat wel buiten een par dagen die speedkater... Maar een paar dagen gekleden toen ik men tanden ging poetsen zag ik een soort streepje op mijn neurs van mijn linkerneusvleugel naar mijn rechter- nu is he al 3 dage latern en dat streepje is een best duidelijk streep, je ziet het des redelijk duidelijk... ook opvallen is dat als je het topje van mijn neus so naar ophoog gaat (richting die plaats tssn je wenkbruawuen) zie je dat de streep net voor het harde (botgedeelte) deel licht van mijn neus, mijn kraakbeen is trouwens is een slechte staat,het kraakt en voelt brokkelig alsk eraan kom.. iemand ook ditprobleem of iets anders..."
"als ik op mn kamer zit, te leren voor mijn examen.. kpak een lijn, hij komt door en dan drinken enzo.. alles gebeurt wat er moet gebeuren.. dan moet ik plots naar de wc, ofjah, je hebt het gevoel dat je moet, het steekt dan heel fel bij mij. hoedan ook, je rukt je los van je boeken en dan komt je opt toilet, doet je broek open wilt je piemel pakken en dan ist zo van oO waar issie :') mijn vraag is dus.. hebben jullie mannen dit nooit? dat als je enkele dagen (2-3) een gram ofzo ophebt :') hij krimpt letterlijk, zo een 4-6 cm zelfs :') eerlijke reacties he machos"