Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik wil vertellen over mijn zus. Mijn zus is gewoon getrouwd geweest en heeft kinderen gekregen, niks aan de hand alles ging goed. Niks wees er naar dat ze ooit op een dag naar drugs zou grijpen. Dat huwlijk was niet optimaal maar welk huwlijk wel. Op een boze dag vertelde haar man haar dat hij een andere vriendin had, ondertussen hadden ze 3 kinderen die natuurlijk bij haar leven. Eerlijk gezegd ging het na de scheiding veel beter met haar ze zag er veel beter uit en was veel vrolijker. Dan leerde ze een andere man kennen een exverslaafde. Jaren ging het nog goed tot ik afgelopen week hoorde, ik ben zelf al jaren in het buitenland.......dus had zeer weinig kontakt met haar dat al haar kinderen weg zijn bij haar omdat ze er niet meer voor kon zorgen, en volgens de papieren van jeugdzorg zou ze verslaafd zijn. Ik geloofde overal geen barst van tot ik een foto van haar onder ogen kreeg........ Ben me echt doodgeschrokken van wat ik zag. Op dit moment ziet ze er meer dood uit dan levend, al haar borsten zijn weg je ziet alleen een romp met een tshirt aan haar middeltjes is nog veel dunner, ze ziet er precies uit als een anorexiapatient in het ergste stadium....... Geen idee wat nu.......... Als ze niet verslaafd is is ze wel ernstig ondervoed, ze reageert niet op smsjes en door de telefoon zegt ze dat alles goed gaat met haar en hangt dan meteen op. In die smsjes die ik stuurde heb ik niks laten doorschemeren dat ik iets weet, toch reageert ze niet heb geen idee wat ik zal doen. grtz Jackson"
"Gisteren werd ik gebeld door haar exman en die vertelde dat ze binnenkort voor lange tijd opgenomen gaat worden, gelukkig maar.Zodra ik kan ga ik er zeker heen, hopelijk staat ze er open voor, maar ben in ieder geval blij dat ze het doet. Tegen mij zegt ze dat alles goed gaat en mij is gezegd dat ik haar er niet op moet aanspreken omdat ze anders alle contacten verbreekt.Dus heb ik dat niet gedaan maar over gewone dingen gesproken.Maar ze is erg kort en alles gaat goed zegt ze."
"Nou zij zou opgenomen worden in Denhaag maar kon geen opvang voor haar dieren vinden hoorde ik van haar exman.Ik kan ze niet nemen woon in het buitenland zo een 1000 km weg. In ieder geval heeft nu haar exman aangeboden voor die dieren te zorgen, nu maar hopen en afwachten tot ze gaat. Ze heeft een huurschuld van ong 3 mnd opgebouwd waar ze nu nog wat aan kan gaan doen. Ze krijgt op dit moment elke dag Methadon zo een 4 tot 6 pillen per dag, haar gewicht ligt tussen de 40 en 45 kg. Ik hoop zo snel mogelijk even in Nl te zijn....."