Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb vorige zaterdag voor de eerste keer echt een pil genomen, een paarse batterij(+/-) ik had wel al gewoon pure mdma genomen maar een oil nog nooit. Ik begon mij ook echt goed te voelen wanneer de pil begon te werken. Wel spijtig dat het pas begon te werken wanneer het feestje gedaan was. Ik moest toen ook nog naar het station stappen, vrij gevaarlijk want op de weg naar het station en ik het station is er veel politie. Eenmaal daar aangekomen kreeg ik een soort van 'flash'. Ik heb visual effects zoals; alles trilde waarnaar ik keek, kon me niet concentreren op 1 bepaald punt, als ik keek en bewoog met mijn hoofd was het preies of ik allemaal foto's na elkaar zag. Even later kwam mijn trein aan, lekker warm en deed dus veel deugd. Ik zat wel nog in die zogenaamde 'flash' dus het was een heftige trein rit, doordat ik vanalle rare dingen dacht ben ik ook rare dingen beginnen doen. Ik heb tegen stoelen gepraat omdat ik dacht dat het mensen waren. Mijn vrienden, die aan het slapen waren, leken waker te zijn en heb ik tegen gepraat. Dit is ook een soort van hallucinatie en echt raar. Maar ik heb me laten vertellen dat er een kleine dosis 2c-b in zou zitten, ik weet niet ik hoeverre ik dit mort geloven maar dat maakt niet uit. Nog 1 klein punt, van 1/2 +/- kun je al hard gaan dus dosseer je gebruik !"