Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste forumlezers, Laatst had ik een paarse lambo op op een feestje en ik ging goed, zoals normaal. Maar ik ontmoeten een meisje en op een gegeven moment keken we elkaar diep aan met onze neuzen tegen elkaar en gaan een beetje rondjes draaien met onze hoofden. Beetje in een liggende 8 vorm. (vraag me niet hoe het zo is gekomen dat is allemaal heel vaag.) Toen begon ik ineens flink te hallucineren. Haar ogen gingen steeds verder uitelkaar, en dan bedoel ik dat ze niet meer op haar gezicht zaten maar er langs. Steeds verder en verder. Zo gingen we een tijdje door tot op een gegeven moment ik ineens heel helder een derde oog zag verschijnen op haar voorhoofd. Het was echt heel helder! Ik vroeg: Zag je dat ook? en ze beschreef precies wat ik zag.. we zagen dus precies t zelfde. Het was een vette ervaring maar ik vraag me af wat ik nou precies heb meegemaakt en of iemand er meer vanaf weet."
"Smoken zei: Wooow dikke space. Ik zou bij god niet weten hoe de fack jullie precies zo'n zelfde space hebben, maar waarschijnlijk hadden jullie echt een ziek raar gevoel daarna. Maar misschien heeft het ook gewoon te maken met je gezichtsveld wat raar gaat doen als je zo dichtbij elkaar zit plus de drugs die je brein raar laat doen. Maar klinkt wel lijp. En ik weet dat ik het niet mag vragen, maar hoe de fack kom je in zo'n situatie!? :') Klik om te vergroten... Ik heb het daarna ook nog bij andere geprobeerd maar dat lukte niet.. misschien omdat die er een beetje lacherig over deden. Haha hoe we in die situatie kwamen.. Nou we zaten eigenlijk gewoon een beetje te dansen en we kwamen steeds dichterbij met onze hoofden. We zagen allebei dat onze ogen een beetje verder uit elkaar gingen staan en dat vonden we op dat moment wel lachen. Ik dacht er ook nog niet echt bij na. Dus op een gegeven moment gingen we maar door en door en het werd steeds heftiger en toen bam, dat derde oog . Ik voelde me op dat moment nog niet echt raar ik besefte nog niet wat ik had gezien. Maar de dagen daarna was het echt van Wow.. wat was dat nou weer?!"