Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik heb een vraag voor de ervaren XTC gebruikers hier, ik ben namelijk heel erg benieuwd naar XTC en ik zou het wel eens willen proberen. Ik ben alleen nogal een persoon die wel controle wil houden over mezelf..en dan bedoel ik dus dat ik nog wil weten wat ik doe, en denk en weet ik veel. Ik heb namelijk wel eens geblowt, en daar kreeg ik wel eens soort-van paniekaanvallen..dat ik dacht waahhhh wat gebeurt er met me. Dus hoe zit dat met XTC? Ben je nog gewoon bij bewustzijn en dat je alle controle nog heb? Beetje moeilijk uit te leggen wat ik precies bedoel, hoop dat het zo duidelijk is.. Thanks, Iris"
"Bedankt voor de reacties. Ik ben heel benieuwd hoe het zal vallen als ik er een slik. Want ik weet dat ik op elke verandering zal letten. Ben je met een pil op helderder dan met alcohol? Ik heb namelijk alleen ervaring daar mee. En weet ik wat ik doe als ik xtc heb geslikt? De positieve effecten lijken me echt heerlijk haha. Maar ik wil niet dat ik de volgende dag niks meer weet wat er is gebeurd..de controle dus wederom hehe. Groetjes!"