Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb net Tor geinstaleerd. Nou ben ik wel een leek qua netwerk shit, maar krijg undrugged.org niet geopend! Zelfs niet als ik tor heb draaien. Misschien iemand ervaring met Tor of undrugged? Peace"
"Op dit moment ben ik onder invloed van: Wiet, Amnesia gold! Katema hash.. si! *zal de gezondheid wel niet zijn!* koekkoek Anyway: ^________^ ..Still going strong Om het weekend alsvast in te luiden, 'een halfje sossa.. voor in die nossa.. Oowja heb net twee flesjes Hertog Jan gepakt. En eerder deze avond Monster energy Juice.. Peace <3."
"Nou wa ik in mu eigustu zelluf heb is: PeP met ..dEsignEr drug* die ik net voor het eerst genomen heb dmv. een bommetje. Nu een jointje draaien en w88 op de eerste effecten... *( de naam ben ik niet kwijt. ik kan hem alleen nu even niet vinden)"
"Ik ben trouwens nieuw hier! xD"