Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zo te lezen zou ik je vriend niet als een verslaafde omschrijven, maar als een gebruiker. Ik ken je vriend niet, dus spreek ik uit eigen ervaring. Zolang je vriend geestelijk en emotioneel stabiel in zijn vel steekt, en een sterke wil heeft, zal hij het gebruik in de hand kunnen houden. Maar daarin steekt het gevaar. Zijn gebruik voorziet hem in een behoefte. Wat als een (grote) tegenslag hem uit balans brengt ? Zal hij zijn gebruik dan alsnog in de hand kunnen houden? Ik hoop het van harte voor hem (en jou). Maar mijn advies is : Stop voor het te laat is !"