Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedendag, Ik ben bezig een non-profit organisatie op te zetten om de maatschappij te informeren en verslaafden te steunen met een alternatieve behandelmethode. Daarom ben ik op zoek naar mensen met een mening over drugs en verslaving. Het invullen van de enquĂȘte duurt ongeveer 10 minuten tenzij je er meer tijd aan wil besteden . http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=20456 Heel erg bedankt! Groetjen, Daphne"
"Bedankt voor het invullen en je reactie. Er is inderdaad niet genoeg onderzoek gedaan naar de werking van iboga. Het wordt wel gedaan door dr. Mash in Miami en door MAPS in Israel. Er wordt wel meer kleinschalig onderzoek gedaan maar niet genoeg. Wat wel duidelijk is, is dat iboga werkt. Het meeste onderzoek wat gedaan wordt doen farma bedrijven. Iboga is alleen niet erg lucratief, het helpt mensen in een keer van een verslaving af en het is een plant. Er valt dus geen geld te verdienen aan het maken van iboga en daarbij al die maanden afkickkliniek, waar instanties veel mee verdienen is niet meer nodig. Hallucinaties zijn daarbij natuurlijk ook nog taboe in onze westerse wereld. Jammer is alleen dat velen, die in de wetenschap geloven, erg sceptisch staan tegen iboga en het, wegens het weinige onderzoek, maar helemaal niet willen toestaan.."
"Iedereen die de enquĂȘte heeft ingevuld heel erg bedankt! Jullie zijn inspirerend!"
"ZIjn er nog mensen die willen helpen met de enquete of iets anders?"