Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste setting (aldus mijzelf) Ik vind het altijd erg relax om thuis te zitten met 1 a 3 goede vrienden, lekker tv kijken muziek luisteren beetje roken en biertjes drinken, en vooral ontzettend veel 'diepzinnige' gesprekken voeren, geen nuchtere mensen erbij en gewoon een leuke avond hebben Wat heb je liever, een leuke avond of 25 euro in je zak"
"(thiamine), (riboflavine), (nicotinamide), (pyridoxide), (biotine), (foliumzuur), nicotinezuur, (ascorbinezuur), pantoteenzuur, in mindere mate (retinol), (ergosterol) (tocoferol), (fytomenadion) en rutine"