Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil een van de komende nachten 2 bakjes truffels opeten, en zo een lekker harde trip krijgen. Alleen wil ik eigenlijk nog wel naar buiten gaan, dus ik vroeg me af of bij deze dosis nog wel redelijk kan lopen/fietsen en uberhaubt zien waar je loopt. Ik wil namelijk liever niet het risico lopen om mijn trip te verminderen in uiteindelijk effect door 'm te redosen, en als ik 't safe speel en vroeg redose heb ik mischien te weinig tijd om veilig thuis terug te komen. Dus als 30 gram totaal teveel is om te kunnen functioneren buiten, is het dan een idee om maar 15 gram te nemen in combinatie met een MAO remmer, en 'm dan wel te redosen, waardoor wellicht door de MAO remmer ik meer tijd voor het eerste gedeelte van mijn trip kan nemen en uiteindelijk alsnog de volle ervaring heb. (En dan heb ik ook nog eens een bakje over ) Ik hoor het graag van jullie,"
"Dankje voor je reactie! Ik begin vanacht thuis met 30 gram en dan eerst thuis even plezier maken, en als ik dan zeker ben van mn zaak ga ik nog naar buiten. Alleen jammer dat ik mn ps3 heb uitgeleend, want had 1 van m'n vorige paddo trip geleerd dat modern warfare erorm visueel anders en 3d is dan. Ben heel benieuwd wat mij vanacht te wachten staat"
"Mischien een beetje een saai report maarja ik ben niet goed in verhalen schrijven, en zoveel qua trippen heb ik helaas niet meegemaakt, was meer bezig met mn lichaam onder controle houden.. Om half 1 was ik begonnen met eten, maar omdat het zoals altijd best vies was ging ik het in stukjes snijden, maar toen dacht ik, om het goed op genomen te laten worden moet ik het alsnog kouwen inplaats van wegspoelen met water. Dus ik ging met een lepel alles opeten, en ik voelde op de helft een vlinke misselijkheid opkomen, maar toch doorgezet en uiteindelijk heb ik een fles limonade gemaakt en een emmer gepakt van de douche en ben naar mn slaapkamer gegaan. Toen ik in de douche was om de emmer te pakken keek ik in de spiegel en zag dat mn ogen al super groot waren, en zag al dingen bewegen, onderweg naar mijn kamer spatte de visuals ervanaf met allerlei neon strepen en patronen en dit werd heel snel veel meer, en dit was nog geen minuut na het eten. Maar ik ging dus op mijn bed zitten met nog steeds een heel erg misselijk gevoel en probeerde er alles aan te doen om niet over te geven. Na ongeveer tien minuten strijden dacht ik ik moet wat afleiding hebben en ging ik op bed liggen met mn laptop erbij. Dit werkte niet en er spoot eerst kleine straal water met truffels in de emmer en over mn laptop.. Maar ik wou zo graag trippen dat het volgende wat omhoog kwam ik ook weer hardcore door slikte Daarna probeerde ik weer zo lang mogelijk de misselijkheid te bestrijden in de hoop dat het over ging, ongeveer een half uur ernstig lijden. Uiteindelijk besloot ik toen ik al hard genoeg tripte om naar de wc te gaan en natuur zijn gang te laten gaan, en daarna tenminste er van te kunnen genieten. Maar de misselijkheid bleef uiteindelijk nog 2 uur lang, Had hele vette visuals en kon er opzich nog wel een beetje van genieten ondanks dat ik zittend in de foetus houding zat, mn misselijkheid te bedwingen. Van de trip zelf merkte ik dat ik heel veel tegen mezelf ging praten, en er werd automatisch muziek afgespeeld in mn hersens tegelijkertijd. Soms zelfs hele zieke visuals van mensachtigen die op trippende wijze bruut gedood werden met een schreeuwend geluid erbij, heel apart :P De binnekant van de wc pot ziet er trouwens best mooi uit als je tript. Heb me geestelijk nooit slecht gevoeld, alleen die nare lichamelijke misselijkheid was echt vreselijk. Na een paar uur in de wc hebben gezeten ben ik naar mn bed gegaan, en ben op mn buik gaan liggen, en daardoor voelde ik me uiteindelijk lichamelijk heel goed, alleen nog steeds ging de misselijkheid niet weg, na ongeveer pas een half uur was het voorbij, en toen ben ik filmpjes gaan kijken en heb me kapot gelachen. Uiteindelijk vond ik het opzich wel een geslaagde nacht, voel me vandaag een stuk beter dan voorheen, ik wil het over een paar weken nog een keer overdoen, maar dan pak ik de blender erbij en drink ik 't gewoon in 1 keer weg."
"Daar ben ik gelukkig helaas mee gestopt :P"