Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi hoi, Ik heb al aardig wat gelezen maar wil toch hier zelf wat posten aangezien ik nogal een paniek zaaier ben. Afgelopen weekend heb ik x gebruikt tijdens een festival. Ben echt weer in de 7e hemel geweest de hele avond! Het begon om 18:00 uur en viel rond 06:00 uur in slaap. Echter was het wel iets te veel van het goeie, heb zo'n 1 en een kwart pil gehad en ben zelf 1.65m en 50 kg. De dag erna nergens last van en nog steeds euforisch (nu nog steeds lekker happy) alleen vermoeid en zere mond. Echter heb ik sinds dag 2 last van tintelingen in handen/ duizelingen in hoofd, last van enge dromen die nog even doorgaan als ik wakker word en beetje angstig als ik alleen ben. Op dit moment (dag 4) is het wel een stuk minder godzijdank, heb alleen als ik heel druk ben in mijn hoofd last van tintelingen in mijn handen of als ik mezelf angst aanpraat (wat vrij vaak is moet ik zeggen haha). Vriendinnen die ongeveer gelijk zaten qua index zeggen nergens last van te hebben... Iemand die dit herkent?"
"Exceptional Insight zei: Je zegt dat je jezelf angst aanpraat. Hoe is je ademhaling op zo'n moment? Tintelingen in de handen kan namelijk duiden op te zuurstofrijk bloed. Klik om te vergroten... Dan verergert het inderdaad wel qua tintelingen. Er is nu toch niks meer aan te doen behalve goed voor mezelf zorgen dus moet proberen kalm te blijven haha."
"Dunnetjess33 zei: Weet je hoeveel mg MDMA er in je pil zat? Nu weet je denk ik niet hoeveel je echt gehad hebt. Maar het klinkt als een klassiek geval van teveel en/of te vaak MDMA. Ga maar bij andere topics lezen daarover. Er zijn er al veel gepost hier met deselfde klachten en ook meestal dezelfde oorzaak. En dat je vriendinnen dat niet hebben zegt niets, elk mens en lichaam reageerd anders. Nu goed en gezond eten, lekker bewegen en sporten en ook genoeg slapen. Dan is het na een paar dagen of een week hoop ik wel over. Sterkte! Klik om te vergroten... Ik heb hem een hele tijd geleden laten testen en toen had ik uitgerekend dat ik niet een hele pil moest nemen al was hij vrij licht. Maargoed in mijn enthousiasme niet helemaal aan gedacht.. Lesje voor de volgende keer dat weet ik wel"