Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had de thee thuis opgedronken en ben gelijk op me fiets gestapt. Voelde de truffels al wel goed inwerken op de fiets, maar vond het juist wel lekker en de fietstocht werd er alleen maar leuker op. Verder was mijn trip echt geweldig, een trip zoals ik precies hoopte te krijgen."
"Hallo Allemaal, Dit is me eerste post hier, wel volg ik al een tijdje alle topics gerelateerd aan psychodelische drugs. Ik wil binnenkort samen met een goede vriend LSD doen, maar hier willen we eerst voor 'trainen'. We hebben allebei ervaring met (halve) portie truffels, wiet, xtc, en 2cb. Nu zijn we van plan binnenkort een hele portie hollandia te nemen per persoon. We staan beide heel positief in het leven en sterk in onze schoenen( als dat niet hetzelfde is) Nou lees ik vaak dat truffels (15gram) moeilijker te sturen zijn dan LSD(100 microgram) zijn jullie het hier mee eens? Wanneer de Hollandia goed valt, wordt onze eerst volgende trip LSD. Ook vraag ik me af met welke drugs jullie meer inzichten krijgen die jullie in het echte leven kunnen toepassen, met LSD of truffels? Alvast bedankt voor jullie antwoorden!"
"Hartstikke bedankt voor jullie reacties! Ik kies bewust voor gelijk een sterke truffel omdat ik niet zo zeer geloof in een bad trip, maar zoals meerdere het hier ook omschrijven als een 'unieke trip' waar je naar mijn mening het meest van leert. Ook ben ik geen controlefreak maar kan ik heel erg genieten als ik een ander bewustzijn ben waarbij ik alles bekijk vanuit een andere perceptie. Zoals ik het nu zie zal ik dan eerst toch die 15 gram hollandia doen, en daarna LSD. Dit ook omdat als ik mijn LSD heb deze absoluut wil laten testen, ook al komt het van een betrouwbare bron. Het testen is meestal een proces van 1 tot 7 dagen right?"
"Dat is wel jammer ja dat je de kwantiteit niet te horen krijgt. Maar verder ken ik mijn 'dealer' goed en gebruikt hij zelf ook dezelfde LSD die ik dan koop dus kan hem wel goed ondervragen hoeveel hij denkt dat de dosis van 1 zegel is. Topforum dit overigens, goed onderbouwde antwoorden allemaal! Hartstikke bedankt daarvoor. Tussen 1-3 weken ga ik voor de 15 gram hollandia, ik zal laten weten hoe het was!"
"Nou ik zie mijn dealer elke dag, is een persoon waar je het ook niet echt van verwacht, intelligent persoon. Alsnog laat ik het sowieso testen, geeft mezelf ook een lekkerder gevoel. Ik zal me eerst tripreport schrijven als ik de 15 gram hollandia heb ervaren."
"Hallo Allemaal, Vorige week zondag heb ik voor het eerst LSD mogen ervaren. Hiervoor heb ik rond de 10 keer truffels genomen en ook ongeveer zo vaak 2-CB. Ik heb altijd al LSD willen doen en nu was het eindelijk zo ver. Ik was 3 dagen vrij en wilde graag in mijn eentje trippen, en dat heb ik dus ook gedaan. Mijn dosis was 110 ug(ongeveer). Nou begon mijn trip heel goed en lekker maar begon ik me langzaam aan wat minder lekker te voelen, en werd ik een beetje onrustig. Hierbij ging geen paniek gepaard. 2 uur na inname had ik een soort van geaccepteerd dat dit niet zo een leuke trip ging worden en was ik meer bezig met afwachten tot de trip over was dan in de ervaring zitten. ik zocht afleiding door wat youtube filmpjes te kijken en was redelijk content en werd er helemaal ingezogen. Daarna moest ik naar het toilet en besefte ik me weer dat ik toch wel flink aan het trippen was. Toen dacht ik even aan mijn vriendin en begon ik te huilen van geluk en liefde(kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst had gedaan). Het leek wel alsof dat de enige manier was om me weer lekker te voelen. Na een half uur ongeveer gehuild te hebben en gerealiseerd te hebben hoe gelukkig ik met haar ben ging alles weer helemaal goed maar was het trippen er wel een beetje af. Hebben jullie ook wel eens een soortgelijke ervaring meegemaakt? Ik ben benieuwd wat hier achter zit. Denk zelf dat LSD me liet zien dat als ik maar met haar ben dat mijn leven al heel goed is, en ik me niet teveel moet focussen op de randvoorwaarden. Ik hoor graag van jullie ervaringen en wat jullie denken wat dit betekent."
"Beste lezers, Ik heb morgen een vrije dag en ik heb een tripje naar het bos gepland onder het genot van 15 gram truffels(philosophers stone) Ik heb nu 7 keer getript waarvan 4 keer met vrienden, en de laatste 3 keer alleen. Alleen bevalt mij veel beter Omdat ik vooral trip voor spirituele groei en ik dit beter kan realiseren als ik alleen trip. Nou heb ik altijd getript op hollandia truffels, met doseringen varierend tussen de 7.5 en 15 gram. Ik hoef niet super hard te gaan dus ik heb besloten om een nwat mildere vorm truffel te nuttigen. Nou twijfel ik een beetje over mijn tijd van inname. Ik woon namelijk 25 min fietsen van het bos, en twijfel of ik thuis de truffelthee al opdrink en gelijk vertrek, thuis de truffelthee opdrink het laat inwerken en dan vertrek, of de thee pas opdrink als ik in het bos ben. Wat denken jullie dat verstandig is? Alvast bedankt! Groetjes highflyer"