"@Exceptional Insight
De reden dat ik zelf antwoord op mijn vraag geef is juist om de reacties die jij nu geeft te voorkomen. Ik bevestig in mijn eigen schrift de “Bloody obvious” in de hoop dat de reactie die jij nu geeft achterwege wordt gelaten. Helaas is dit niet gelukt, spijtig!
Ik snap ook best wel dat hier op DF eerder gebruikers dan geleerde aan tafel zitten.
Ik wil juist dat alle speculaties op tafel liggen. Mijn reden hiervoor is dat ik me wegwijs kan maken over wat mij is overkomen. En omdat ik waarschijnlijk niet op de hoogte ben van alle mogelijke antwoorden. Wat mij is overkomen is best aangrijpend. Misschien kunnen jullie me geen informatie geven over wat er gebeurt is. Ik had de stille hoop dat ik hier iig mogelijkheden over het voorval voorgeschoteld kan krijgen. Aangezien cocaine al sinds de 19de eeuw verkrijgbaar is dacht ik wel wegwijs gemaakt te kunnen worden over dat mijn voorval dit, dat, zus of zo kon zijn.
Weten jullie dan wel op welk forum ik me in moet schrijven om daar meer informatie over te krijgen? Of zit ik hier toch goed en moeten de zinnigere reacties nog komen?
Zaten er bloedvaten verstopt? (zoals een versperring door vaatvernauwing) Zou het een trombose kunnen zijn geweest? Zou het tegen mijn verwachtingen in iets compleet onschuldig zijn en kunnen jullie mij dan vertellen wat dit zou kunnen zijn?
Zou het iets kunnen zijn geweest waar ik nog niet aan heb gedacht? Zo ja, please tell me.
Wat het ook zou kunnen zijn, ik heb gister weer 60km gefietst en geen problemen gehad met mijn linkerbeen of voet.
@MeejheM.
Testen zal ik zeker. Ik denk gewoon dat ik pech heb gehad. Het is mogelijk dat mijn oude bekende dealer gewoon shit heeft binnengekregen. Zoals ik eerder al zei, zijn spul is 3x eerder getest. Schijnbaar wanneer testen echt nodig is zoals in dit geval (ervan uitgaande dat er zooi tussen zat) dan laat je het testen achterwege.
En WBT jou reactie: Het is gewoon te voorspelbaar dat je erop gewezen word dat je moet testen. Toegegeven, voor sommige mensen is dat nodig. Ik was hier alvan op de hoogte, want ik gaf dit zelf al aan als mogelijkheid in de OP. Daarmee wil ik zeggen dat ik al aangaf 3x te hebben getest en dit deze keer achterwege heb gelaten. Je krijg vertrouwen of je verliest het. Ik heb geconstateerd genoeg vertrouwen in mijn dealer te hebben, mogelijk zit ik daar gewoon ver naast. I dont know, you dont know, so STFU about it. The point is, idk. Dat is alles wat je moet weten.
Heb jij mij een sukkel genoemd? Nee!
Noem ik mijzelf een sukkel door het achterwege van een test? Bij deze: JA, ik ben een sukkel!
Dat te hebben toegegeven, kun je ook op een kritische manier antwoord geven op mijn vraag, en die luidt “Wat is mij overkomen?”
Zo niet, erg jammer! Zo wel, enlighten me. Weer een reactie dat de bloody obvious bevestigd dan heb ik liever dat je niet reageerd, maar ik ben geen dictator dus I wont stop you.
En natuurlijk hebben jullie waarschijnlijk voor 95% gelijk dat de cocaine vervuild is. Maar bewijzen kan Ik het niet want de sosas zijn er niet meer. Dus! Wat ik wil weten is wat het zou kunnen zijn. Niet wat het waarschijnlijk of wat het feitelijk is geweest en bij gebrek aan antwoorden/mogelijkheden mij vertellen hoe stom ik ben geweest en dat ik voorzorgsmaatregelen had moeten nemen waar ik mezelf toch al aan herinner na het voorval gezien mijn schrik over wat er gebeurt is.
Ervan uitgaande dat ik ben belazerd ondanks 3x getest te hebben, is dit voorval ongeluk, of ongeluk?
Net alsof jullie per persoon alle vershillende exemplaren van jullie dealers laten testen? En ervan uiitgaande dat er forumleden zijn die dit doen, (be honest, your a minority)
Doen jullie dit toch met zijn allen, dat zijn jullie gewoon heel erg slim en ik gewoon * kuch * minder slim. Ach ja verschil moet er zijn.
Dat gezegd te hebben, zouden jullie beweren elke batch te laten testen dan geloof ik er geen zak van en lieg je uit je ……………
Wat betreft mijn speculaties. Ik wil juist dat er gespeculeerd word. Ik wil weten wat het zou kunnen zijn. Niet wat het is.
Daar kan ik nu toch niet meer achterkomen, daarvoor heb ik symptomen nodig om bij de huisarts aan te kloppen. Wat dat betreft, ik wou dat ik ze nog had, dan had ik hier niet aan te hoeven kloppen.
Maar als hier geen zinnige discussie uit kan onstaan (niet te danken aan mij imo) dan moet ik daar maar vrede mee hebben."
In: Wat is mij overkomen?
1-1-2024