Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heyhallo! ik wil dus een eerste keer gaan trippen, ik heb al heel wat opgezocht en mentale voorbereiding gedaan maar nu vraag ik me af, welke drugs is dus het beste om de eerste keer te trippen? En kan ik me dan verwachten aan misselijkheid ofzo?"
"Het is dus de bedoeling echt te trippen, en dat was ook waarover ik aan het denken was, lsd of truffels. Maar ik was ook even aan het nadenken over salvia, omdat het slechts van korte duur is maar wel heel krachtig... Is salvia aan te raden of hou ik het beter bij truffels of lsd?"
"Dan denk ik dat ik me is een bakje truffels ga aanschaffen, op een mooie zomeravond als de tijd rijp is Ik ben alvast super benieuwd naar wat dit allemaal gaat brengen, het lijkt me allemaal zo moeilijk te vatten om te trippen, truffels zullen het dus waarschijnlijk worden. Maar soms lees ik (op azarius bv) dat mensen gewoonweg niets merken van sommige truffels? Kan dit gebeuren?"
"Bedankt voor de tips, nu nog wat truffeltjes schransen en hopelijk heel goed gaan!"
"Hallo! Ik vroeg me af of iemand hier eerder al van heeft gehoord. Twee weken geleden had ik op een feestje de tweede keer ketamine gedaan, lekker een paar sleuteltjes en volledig goed aan het gaan. De week erna had ik wat md gedipt en ook nog een dikke sleutel gedaan, daarna was ik iets te aan het gaan en was ik een grote hoop spaghetti. Maar sinds dat feestje heb ik totaal geen zin meer om te roken. Ik ben nu ongeveer 3 jaar aan het roken en sindsdien smaakt een sigaret echt niet meer. Echt een hoopje assen in m'n mond precies en dus heb ik er ook geen zin meer in. Ik heb al gelezen dat psychedelica zoals LSD of paddo's soms worden gebruikt om af te kicken, maar ik vind nergens iets op het internet over ketamine. Iemand die hier meer over weet of een gelijkaardige ervaring heeft? Ben benieuwd!"
"Hallo! Het was nog eens zo ver. Onverwachts kwam een vriend van me met een zakje zelfgekweekte paddo's langs en gingen we deze opeten. We aten 3 gram. Ik heb hiervoor een keertje truffels gegeten en twee keer 2C-B, dus een beetje ervaring maar niet ongelooflijk veel. Maar wat er afgelopen week gebeurde, was ongelooflijk. Het effect kwam rustig op zoals ik het kende, maar eenmaal de piek eraan kwam, was niets zoals ik het kende. Ik werd erin gezogen, ik kon amper praten en kwam in een prachtige wereld terecht. De visuals waren enorm. Een reflecterende regenboog rand omarmde alles in de ruimte, terwijl de hoeken van mijn ogen ademden en alles zacht kantelde en draaide. Alles was zacht. De ruimte was zacht roze en groen, de muziek was zacht, warm, veilig. Ik kan me niet inbeelden dat ik op een manier slecht zou kunnen voelen. Ik sloot m’n ogen en het leek alsof ik door mijn oogleden keek. Alleen nog gekker. Ik werd meegenomen in een ruimte vol kleuren, patronen en bewegingen. Alles zacht en wiegend, rustig voortkabbelend. Op een moment vormde het zich tot een warme rivier met de zachtroze en gebroken witte kleuren waar ik in mee aan het drijven was. Het kabbelde rustig verder, en stroomde voller met druppels. Ongelooflijk, scandeer ik heel de tijd. Ik durf me laten gaan. Ik wil meestromen, maar ik voel alsof ik ergens naar ga. Of toch dat ik ergens naar wil gaan. Het voelt frustrerend omdat ik verder wil gaan, maar dat is misschien net het hele punt. Het kabbelt gewoon verder. Ik wou er zo optimaal gebruik van maken, er iets uit leren, maar zo leer je er niet meteen iets uit. Ik had nood om alleen in een bos te liggen als het steekdonker is. Maar ik moet gewoon mee verder kabbelen met de gevoelens, me laten glijden. Ik ben zo hard aan het trippen dat ik niet kan nadenken buiten mezelf erin laten gaan in de wereld van kleuren, warmte en zachtheid. Soms komen er ogen piepen en zie ik zelfs de contouren van een vrouw. Even komen kijken gewoon. Wie is dit? Ik wil even alleen zijn, wat ik letterlijk nooit wil normaal gezien. Ik moet luisteren, gewoon luisteren naar mijn gevoelens en ook naar wat anderen zeggen. Naar waar ik word genomen. Dat is net misschien wat ik moet leren. Ik verbaas mezelf hoe goed ik dingen kan loslaten in een trip, maar ben blij om te beseffen dat ik nog meer moet lossen. Daarin hoort ook luisteren en zelf niet het proberen sturen. Pas dan ebt het licht frustrerende gevoel weg. De wereld waarin ik vertoef is waanzinnig. Dat zo iets bestaat. Dat zo iets kan. Ik voelde dat de effecten aan het afnemen waren, maar ik was er nog niet klaar mee. Ik moest er blijven, maar het ebde rustig weg. Het gevoel dat ik er nog niet klaar mee was, was enorm. Ik moest er zijn. Het is voornamelijk een gevoelsmatige beschrijving aangezien ik het gevoel heb dat ik de visuals geen eer kan aandoen met beschrijvingen, en dat de meesten toch bekend zijn met dit soort beelden. Bedankt om te lezen! Ik voelde de nood om dit even te schrijven en te posten."