Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ooit toen ghb nog gewoon legaal was (praat nu echt over de oertijd) kon ik het in poedervorm krijgen... bestaat dat nog ? enzoja waar moet ik dat ongeveer zoeken ?"
"en dat afkoken is gewoon op vuur zetten en wachten ?"