Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"had echt nog nooit van DMT gehoord.. klinkt echt wel nice^^ Heb vant weekend ketamine op ook wel lage:P wel gevaar;lijk geloof ik , Leggen ze paarde3n mee plat toch"