Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eu, ben nu bijna 18 en heb voor me zelf ondertussen wat regels aan gepraat voor het gebuik van MDMA. hou me zelf der teminste beetje mee in de hand. bijvoorbeeld: niet meer dan 1,5 omdat je van 5 tog niet heel veel chiller word, dit deel ik in kwartjes voor op en afbouw over hele avond. en niet meer dan 1 keer in de 3/4 maanden om het speciaal te houden. en nog veel meer kleine regeltjes voor tijdens en na het gebruik. ik noem het zelf een gebruiksaanwijzing zo maar zege. ik vroeg me af of meer mensen dit doen?"
"blij dat ik niet de enigste ben. soms vraag ik me af wrm niet iedreen dit voor zich zelf doet. ik zie vrienden van mij steets meer meer gaan gebuiken."
"sfeerverhogend!"