Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dank voor de info alvast! Test centera zal het niet worden want mijn ouders weten verder nergens wat van en ik ben ook niet oud genoeg verder (onder de 1. Het is een oranje q-dancje en die zijn rond de 160 mg als ik lees op internet ? Ik weeg 75 kg. Zou ik dan een halfje of een kwartje nemen? (Ik wil echt genieten, en niet dat ik te weinig neem :$) En wat als er wel iets met me gebeurt (wat ik betwijfel omdat ik wel in mijzelf vertrouw) dan zijn mijn ouders echt niet-normaal boos."
"Thx, dat ga ik wss ook doen. Maar ik doe het op een hardstyle feest wat indoor is. Ik sta dus de hele avond te stampen en het is indoor dus wss heet. Wat kan ik dan het beste doen om niet bij de ehbo te raken?"
"het is op een klein hardstyle feest waar het erg druk en heet is wat ik me heb verteld. En dan sta ik de hele avond te stampen. is het dan wel verstandig om te nemen of valt dat wel mee?"
"Ik wil binnenkort op een hardstyle feestje een pilletje nemen. IK ben van plan om een halfje te nemen en later als het uitgewerkt is het andere halfje. Of kan ik beter een kwartje doen?"
"Hoe geraak ik aan longvloei (geen coffeeshop)? thx"
"waar vind ik die? Is het niet gewoon te verkrijgen in de supermarkt?"