Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo , ben aan het afkicken van valtran , hebben de andere er ook zo'n problemen mee of heb ik dat alleen. Ik gebruikte vroeger echt alles en stoppen was nooit echt moeilijk. Maar dat is wel anders met valtran. Zou dat echt komen omdat het maatschappelijk geaccepteert word en er geen taboe rond is zoals bij illegale drugs. Want eigelijk slaap ik met de duivel op mijn nachtkastje. (LEGAAL) GRTZ Gunter (belgie)"