Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb 3 dagen geleden 20 pillen acodin genomen met de werkende stof dxm intotaal 300mg. Sinds ik het nam zijn me pupillen wijd en focussen de heletijd. ik voel me nog steeds heel raar als ik wiet rook en dan lijkt t alsof k strak sta en krijg een hartslag van 100 ongeveer Wat kan het zijn dat ik nog zolang in deze space zit en wat kan k eraan doen Groetjes gucciman"
"Ja ik had een redelijk heftig effect. Toen ik in de speigel keek herkende ik mezelf niet meer . En had oev toen ik in bed lag in het donker Ik heb niks gebruikt behalve ritalin maar dat heb ik al maand niet genomen. ik denk dat het misschien te maken heeft met of cyp2de deinfectie (uitmehoofd) dat ik dat zou kunnen hebben Gr"
"Ja ik zweette veel en had een hele hoge hartslag En hoezo praktisch dood ?( was t zo erg dan) En die 2 avonden na de space was me hartslag helemaal verkeerd en voelde alsof ik dood ging. de dag zelf kreeg ik ook rillingen over me helelijf voelde het alsof me hart zou gaan stoppen, ik had ook verhoogde schildklier waardes in hoeverre t daarmee ieys te maken kan hebben . En trouwens ook nooit eerder dxm genomen En vriend zei dat t gewoon kon en niet gek was normaal lees ik altijd goed in voor ik iets neem maar hij zei dat t geen kwaad kon Nooit dxm gebruikt K had het heet en zweete 3 avonden erna nog met veel hartkloppigen en snelle hartslag Gr"