Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"groene audi,s nog nooit van gehoord en oranje rotondes bestaan ja ik heb ze vaak gehad, en ze lijken precies op een q-dance(ook een soort pil, weet niet of je hem kent) ze lijken hetzelfe, alleen rotondes zijn iets dunner, maar dat valt niet echt op, maar ze worden ook wel aan en uit knopjes genoemd, heb ik ook vaker gehad; je zit in je trip, en opeens ben je nuchter(voelt zo) en het lijkt alsof je weer normaal funcioneert, en bam zit je opeens weer in je trip, ik vond het altijd wel ff lekker tussendoor, want dan weet je weer hoe lekker het is, 1 tip, als je ze neemt, doe het in een bos of op een grasveld, want je gaat ervan houden(mijn ervaring) mvg"